- Door Sven Waterlander
- Leestijd: 2 minuten
- Laatst aangepast op maandag, 15 januari 2024
Ervaringen met Wandgrimeurs.nl, het belang van een goede review
Geen enkele business met online aanwezigheid kan meer zonder: reviews! Goede ervaringen en authentieke klantbeoordelingen zijn leidend geworden in de keuze voor een juist product, dienst of bedrijf. Dit is voor ons als ‘online’ stukadoorsbedrijf niet anders.
Waar bestaat een goede review uit?
Er is geen blauwdruk van een goede review. Elke review of ervaring geschreven vanuit het hart is per definitie goed. Of die nu kort, lang of grammaticaal niet op orde is maakt niks uit. Zelfs een vernietigende review hoeft niet slecht te zijn. Het is namelijk uw ervaring met ons als bedrijf en uw perceptie van de werkelijkheid. Wie weet kunnen wij hier lering uit trekken? Als de beoordeling maar echt en authentiek is. Het internet zit al vol met bedrijven die jokken, liegen en bedriegen. Wij hebben niet de ambitie om ons daartussen te scharen.
Hoe verdienen jullie een goede review
Het begint met de juiste focus. Onze focus ligt bijvoorbeeld volledig op de klantervaring van begin tot eind. Wij zetten alles in het werk om de hoogste kwaliteit voor de beste prijs, met de beste communicatie en de beste en snelste service te leveren. Want alleen als dat in balans is zal er (mogelijk) een beoordeling volgen. En uiteraard hopen wij dat dit een positieve beoordeling betreft. Maar los van de review willen wij gewoon dat u tevreden bent, maar het liefst dat u fan van ons wordt. Want ons ultieme doel is fans of ambassadeurs voor het leven te werven.
Plaatsen al jullie klanten reviews?
Nee, was het maar waar. Helaas merken wij dat niet iedereen de moeite neemt om even ‘in de pen te klimmen.’ Vaak gebeurt het niet eens bewust. Mensen treffen ons over het algemeen in een van de meest hectische periodes in hun leven. Dan is het niet gek dat ‘iets’ minder belangrijke zaken, als een review van je stukadoor, misschien langs je heen gaat. Ondanks dat vinden we het wel heel jammer. Het kost u als klant namelijk nog geen minuut maar kan voor ons een wereld van verschil maken.
Toch zullen we u echt niet gaan stalken om review te plaatsen. We sturen u eenmalig een uitnodiging en hoogstens nog 2 keer een reminder. Mocht u dan geen beoordeling hebben gegeven houdt het op. U heeft er misschien wel een goede reden voor het niet te doen. Maar als wij op een manier onderdeel zijn van de reden, omdat u misschien niet helemaal tevreden bent horen wij dit graag alsnog.
Het zou van weinig wijsheid getuigen als wij van mening waren dat wij ons niet meer zouden kunnen verbeteren. En daarom hebben wij juist u nodig om ons af en toe even uit onze tunnelvisie te trekken. Zodat wij de mogelijkheid hebben om onze producten en diensten naar de klant nog verder aan te scherpen en te verbeteren.